ایجاد اشیاء Wrapper(Creating Wrapper Objects)

برای ایجاد یک شیء wrapper، از کلاس wrapper به جای ابتدایی استفاده کنید.
نوع برای بدست آوردن مقدار، فقط می توانید شی را چاپ کنید:



مثال


public class MyClass {
  public static void main(String[] args) {
    Integer myInt = 5;
    Double myDouble = 5.99;
    Character myChar = 'A';
    System.out.println(myInt);
    System.out.println(myDouble);
    System.out.println(myChar);
  }
}








از آنجایی که اکنون با اشیا کار می کنید، می توانید از روش های خاصی برای دریافت استفاده کنید
اطلاعات مربوط به شی خاص.


به عنوان مثال، از روش های زیر برای بدست آوردن مقدار مرتبط با استفاده می شود
شی wrapper مربوطه: intValue()، byteValue()، shortValue()، longValue()،
floatValue()، doubleValue()، charValue()< /code>،
booleanValue()
.


این مثال همان نتیجه مثال بالا را خواهد داشت:



مثال


public class MyClass {
  public static void main(String[] args) {
    Integer myInt = 5;
    Double myDouble = 5.99;
    Character myChar = 'A';
    System.out.println(myInt.intValue());
    System.out.println(myDouble.doubleValue());
    System.out.println(myChar.charValue());
  }
}






یک روش مفید دیگر روش toString() است که برای تبدیل اشیاء wrapper به رشته استفاده می شود.


در مثال زیر، یک عدد صحیح را به رشته تبدیل می‌کنیم و از length() کلاس String برای خروجی طول "string":



مثال


public class MyClass {
  public static void main(String[] args) {
    Integer myInt = 100;
    String myString = myInt.toString();
    System.out.println(myString.length());
  }
}