برای ایجاد یک شیء wrapper، از کلاس wrapper به جای ابتدایی استفاده کنید.
نوع برای بدست آوردن مقدار، فقط می توانید شی را چاپ کنید:
از آنجایی که اکنون با اشیا کار می کنید، می توانید از روش های خاصی برای دریافت استفاده کنید
اطلاعات مربوط به شی خاص.
به عنوان مثال، از روش های زیر برای بدست آوردن مقدار مرتبط با استفاده می شود
شی wrapper مربوطه: intValue()
، byteValue()
، shortValue()
، longValue()
،floatValue()
، doubleValue()
، charValue()< /code>،
.
booleanValue()
این مثال همان نتیجه مثال بالا را خواهد داشت:
یک روش مفید دیگر روش toString()
است که برای تبدیل اشیاء wrapper به رشته استفاده می شود.
در مثال زیر، یک عدد صحیح
را به رشته
تبدیل میکنیم و از length()
کلاس String
برای خروجی طول "string":